vrijdag 11 september 2015

Zwemzak

Nand kwam met zijn schoolschriftje naar huis. 
Daar zat een briefje in met de boodschap dat hij dit jaar met de klas gaat zwemmen.
En dat was het ideale startschot om terug iets te gaan naaien.
Telkens net voor de deadline geraak ik uit mijn startblokken...
Ik ging dus de avond voor de eerste zwemles opzoek naar een zwemzakpatroon waarvoor ik alles in huis had.
De zakjes met nestelogen vielen dus al uit de boot. Dat had ik niet in huis...
En toen vond ik in de eerste'stof voor durf het zelvers' het ideale patroon!
Na wat zoeken vond ik een lange veter die dienst kon doen voor het koord en een tafellaken dat dienst kon doen voor de zak.
Gecombineerd met een stevig groen katoentje en een bruine paspel vond ik de ideale match.
Een oranje naam uit flockfolie erin en het zakje kon mee naar school. Zoals steeds net op tijd klaar. ;-)
Hij was er heel trots op en ik ben er ook blij mee.
Op naar de volgende naaiwerkjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen