vrijdag 22 mei 2015

Pink Byebye birdie blush Venue top LMV

In mijn pakketje stoffen van bambiblauw zat ook dit pareltje. De byebye birdie blush van atelier brunette. Een zacht, dun, soepelvallend stofje. 
Ideaal om de Venue top uit LMV mee te maken.

Ik ben opnieuw vol lof over de uitgebreide werkbeschrijving die resulteert in een betere afwerking en fijne details.
En ik ben ook heel blij met het resultaat!

De knoopjes kreeg ik van een lieve collega die ze van een tweedehandsblousje knipte. 
Ik vond ze er perfect bij passen.

Achteraan werkte ik met een sierstiksel. De fijne blaadjes geven het iets origineels. 
Ik was toch even bang om het te verprutsen. Maar het viel gelukkig wel mee.
wat denken jullie? Laat me weten wat je vind van het resultaat.


Vorig jaar mocht ik een paar vintage juweeltjes kiezen. Een schat uit de kelder. Eens wat anders dan op zolder. :-) 
Voor deze prachtige gesp was ik meteen verkocht.
En ze past toevallig perfect bij dit bloesje.


12 opmerkingen:

  1. Prachtige blouse! De birdie-stofjes liggen hier ook nog te wachten om tot bloezekes gemaakt te worden. Grote fan van het sierstiksel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook zo'n mooi compliment! Ja, het is echt een prachtig stofje! Ah dat sierstiksel heeft het dan toch niet verpest!!! :-)

      Verwijderen
  2. Mooi! Stofje ligt hier ook klaar...zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Het is een zalig stofje en zeker voor de warme dagen!!

      Verwijderen
  3. Helemaal mijn ding! !prachtig bloesje!ik ga deze zeker maken;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Fijn dat je die mooie knoopjes kon hergebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik hou wel van de combinatie met het roze stofje. Ook al is het een verborgen knopenpad. Het zijn de details die het hem doen. :-)

      Verwijderen
  5. Supermooi! Die details aan de mouwen zijn helemaal mijn ding; ik moet dat patroon toch eens van dichter bekijken ;-)
    En die gesp is ook helemaal mijn ding; ik had er zo vroeger ook een paar uit de tweedehandswinkel en heb die echt kapot gedragen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze zijn gevonden heb ik gekregen van mijn schoonmoeder. Ik mocht zelf wat spulletjes kiezen. Ze gingen anders toch weggegooid worden. Ik was er meteen verliefd op. Hoe droeg jij ze? Ik heb ze over een zwarte rekker geschoven en draag ze als riem in mijn broek of over een jurkje...

      Verwijderen