maandag 18 mei 2015

Geometric Bear trui part2

De truien zijn een snel-klaar project ten opzichte van de hemdjes die ik laatst maakte.
Maar ik begin een langer projectje ook wel te smaken. Als het maar duidelijk uitgelegd is. :-)

Na de berentrui van broer wou Nand er ook eentje.
Hij wou het zo graag dat hij het toen ik een avondje met vriendinnen uit was, het aan mijn man vroeg om er een te maken. 
Maar die kon hem er jammer genoeg niet mee helpen. :-)
"Mama had al gezegd dat kleren maken iets voor mama's is..."
Gek! Ik denk niet dat ik ooit al zoiets zei...

Dit keer maakte ik er één met kap en opnieuw de duimgaten.
Voor de duimgattechniek moet je hier zijn.
Dit is echt iets voor onze pruts! Zakken, duimgaten en kappen worden door hem wel gesmaakt!

Ik gebruikte de kap van Svdhz, verlengde hem onderaan en liet hem verder overlappen met een boogje.
Zo gingen ze vandaag in berentrui naar school.
Bij terugkomst poseerden ze voor de camera tijdens het spelen op Nands kamer. 

Sweaterstof: geometric Bear van andrea Lauren gekocht bij Bambiblauw
Boordstof: Bambiblauw

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Toevallig kwam ik net t stofje tegen en was aant bedenken hoe t er in zo'n trui uit zou zien..nou zo dus, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt! Ik ben even gaan kijken naar je truitjes en wat maak jij leuke dingen zeg! Mooi!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. bedankt! Ze zijn hier al vaak gedragen. :-)

      Verwijderen