donderdag 30 april 2015

Ole met vosje voor Nand

Dat stofje daar was ik meteen voor verkocht. En door een fantastische service van mijn naamgenoot bij Ella & Basiel kreeg ik het in mijn bezit. Net als het stukje wellness fleece in de kap.
Iedereen die mij kent weet dat ik een vosjes fan ben. Ik koos het als thema voor de geboorte van onze jongste telg.
En ook al hebben sommigen het nu meer voor ananassen. Ik blijf de vosjes mooi vinden en beter bij mijn jongens passen dan ananassen. :-)
Ik maakte al eens een ole van zonen 09 voor de jongste. En nu maakte ik er een voor de oudste met alle zakjes die mogelijk zijn. Dat vindt hij geweldig!
De punta di roma van de binnenkant kocht ik bij liesellove. Nog zo'n geweldige dame met een hele mooie stoffen collectie.

10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt! Het was een heel puzzelwerkje. Maar de moeite waard! :-)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Bedankt! Hij steekt de hele tijd zijn zakken vol spulletjes. Vooral ook super dat hij er zelf zo blij mee is!

      Verwijderen
  3. Wow, dat is een vrolijke Ole! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou van kleurtjes. Valt het op? :-) Maar ik had wel even mijn twijfels of het geheel samen paste. Maar ik ben toch heel blij met het resultaat!

      Verwijderen
  4. Heel tof! En met die welnessfleece in de kap, chique. De zoon zal wel blij zijn!!! Bij mij is er ook een vossen-ole op komst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik ben benieuwd naar de jouwe. Ik kom zeker een kijkje nemen! :-)

      Verwijderen
  5. Wow mooie zeg! en nog omkeerbaar ook, hoe doe je dat dan toch met die mouwboorden :)
    Misschien toch de ole ook maar eens voor hier..alhoewel..er liggen nog zoveel patronen en stofjes *oeps*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow mooie zeg! en nog omkeerbaar ook, hoe doe je dat dan toch met die mouwboorden :)
    Misschien toch de ole ook maar eens voor hier..alhoewel..er liggen nog zoveel patronen en stofjes *oeps*

    BeantwoordenVerwijderen