woensdag 15 april 2015

Nog een babyjurkje

Nog een jurkje. Deze keer op vraag van een collega. Als cadeautje voor het baby'tje van een vriendin van haar.
Het patroon is net hetzelfde als in mijn vorige blogbericht. 
Het slabbetje tekende ik over van een slabbetje van het merk blafre. 
En de letters, cijfers en labeltje maakte ik met mijn cameo.
Het stofje kocht ik bij veritas al een aantal jaren geleden en de voeringstof komt van expo 58.
Opnieuw geen blinde rits maar een zichtbare.
In plaats van tulle voor de voering van het rokje gebruikte ik voeringsstof.

8 opmerkingen:

  1. Leuk jurkje, net als het vorige! En tof met die cameodetails!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Die cameodetails maken het net iets meer van mezelf zonder labels te moeten bestellen. :-)

      Verwijderen
  2. Mooi setje! Met die cameo kan je toch echt wel leuke dingen doen, toch maar eens die aankoop overwegen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Natuurlijk niet goedkoop maar de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Hij gaat hier nooit ver uit handbereik.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Schattig he zo'n klein jurkje. Ik heb zelf geen meisjes. Maar eens iets maken voor een klein meisje is echt heel leuk om doen! :-)

      Verwijderen
  4. Super leuk cadeautje!
    Daar gaan ze zeker blij mee zijn.

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen