zaterdag 11 april 2015

Gingerbread met bosdiertjes

Een hemdje op vraag van een bevriend koppel. Als cadeautje van hen voor het kindje van haar broer. 
Ik strijk enkel de eer op van het maken. De eer van het cadeau doen is voor het bevriende koppel.

De  naam van het kindje is Mikkel en Mikkel Rev is de Noorse variant op Van den vos Reynaerde. Daar de mama een Noorse is en ze ook daar wonen is een Noorse naam niet vreemd. Hier konden vosjes dus niet ontbreken.

Ik heb extra mijn best gedaan om het patroontje mooi te laten doorlopen vooraan.
De stof is van zachte kwaliteit met een kleine ribbel en kocht ik bij de webshop van Ella & Basiel.
Het patroontje is de Gingerbread van little miss y homemade couture.
Een patroontje dat ik al enkele malen getest heb en dat ik in zijn eenvoud toch een heel mooi hemd vind.

6 opmerkingen:

  1. Mooi en knap hoor die doorlopende print!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh das een mooi compliment! Ik was er ook wel trots op. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt en wat heb je toch een fijn logo/label.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En knap dat de print zo mooi doorloopt.

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen