dinsdag 14 april 2015

Babyjurkje

Een babyjurkje met de paarden Cotton and Steal, een bestemming voor de coupon die ik kocht bij Ella & Basiel. 
Ik was meteen verkocht voor het stofje en het is ideaal voor dit jurkje. Het blijft zo mooi staan!
Ik ben benieuwd hoe het er uit zal zien als ze het draagt.

Het is een maatje 62. Binnenkort volgt er nog een versie...
Ik wou achteraan de paarden mooi laten doorlopen en zette toen de twee onderkanten fout aan het bovenpand. Alles zat al in elkaar toen ik het doorhad...
Gelukkig loopt het bovenste paard wel door. (hihi een woordspeling)
Ik had geen blinde rits maar zette ze zo blind mogelijk in... :-) 

Het patroon is het feestjurkje Autumn Roses uit Ottobre kids fashion winter 6/2013.
Zonder de voeringstof want het is een stevige canvasstof en dit is een jurkje voor de lente/zomer en niet voor de winter... :-)
Het was een fijn babybezoek op de mooiste/warmste dag deze paasvakantie (tot hiertoe). De jongens zullen goed slapen! ;-)

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi en je voering past er geweldig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik ben dol op die kleurtjes! Die voeringstof kreeg ik bij een bestelling van stoffen van expo 58. Ze hadden de resten van een oud stoffenwinkeltje opgekocht. Er liggen hier nog een paar vintage-pareltjes te wachten op verwerking. :-)

      Verwijderen