vrijdag 13 maart 2015

Monstertjes voor mijn kleine monstertje.

Nu het patroon hier toch nog geknipt klaarlag kon ik er wel nog eentje maken. Eentje voor het tussenseizoen met lange mouwen.
Bij mijn vorige charlie kreeg ik de vraag hoe ik het beleg kleiner maakte.
Daar maakte ik nu wat foto's van.
Hier verstevigde ik het beleg met vlieseline.  Want de tricot is heel luchtig en dun. Hij krulde anders om...
Tussen mijn stofjes vond ik een klein hartjeslabeltje. Dat plaatste ik er nog tussen. Een lief accentje. 
Ik heb nog voldoende stof over met kleinere monstertjes voor een monster truitje voor mijn filemonstertje. :-)
Patroon: charlie zonen 09

Tricot: kiwi fabrics

6 opmerkingen:

  1. een pareltje!!!
    Mijn zoontje zou dit ook super vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Bedankt voor de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Hopelijk heb je er iets aan.

      Verwijderen
  3. Schoontje! En merci voor de uitleg; die komt zeker eens van pas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is fijn om te horen! Graag gedaan. :-)

      Verwijderen