donderdag 12 maart 2015

Gerecy'kleer'de Charlie

Dit mooie weer schreeuwt om zomerse kleertjes!
Ik maakte al enkele keren de Charlie. Maar deze keer voerde ik hem niet volledig. (Omdat ik dat wat te warm vind voor de zomer.) Ik maakte kleinere voeringsdelen om de Charlie wat luchtiger te maken.
In de kast van mijn man lag al lang een 'marcelleken' dat hij niet graag droeg. Maar ik kon het niet weggooien omdat ik het wel mooi vond...
Nu kreeg ik daar toch net dit shirt uit zeker! :-)
Afgewerkt met een rest okergele punta di roma.
Patroon: charlie zonen 09
Stof: marcelleken van mijn man en punta di roma rest van bij liesellove.


9 opmerkingen:

  1. Knap! De charlie is toch wel veel mooier dan het oorspronkelijke marcelleke :-) Hoe groot tekende je het beleg?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook veel mooier! In mijn nieuwe blogpost toon ik hoe ik het beleg maakte.

      Verwijderen
  2. Heel tof gerecycleerd ;-) Hoe doe je dat dan, die zomervoering? Hier ook een zweterke, dus lijkt me wel handig voor lente/zomer Charlies B-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Hoe ik de voering maakte kan je in mijn volgende blogbericht bekijken.

      Verwijderen
  3. Heel tof gerecycleerd ;-) Hoe doe je dat dan, die zomervoering? Hier ook een zweterke, dus lijkt me wel handig voor lente/zomer Charlies B-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaai, wat een tof patroontje. Een geluk dat je man het maar niets vond :-)

    BeantwoordenVerwijderen