zaterdag 21 maart 2015

Cinderella's stories


Kleine projectjes die oorspronkelijk gemaakt werden voor een workshop met pop-up standje. Daar ontmoete ik deze sympathieke dame waar ik uiteindelijk de overgebleven tasjes, kussens en spulletjes aan meegaf die ik en mijn mama gemaakt hadden.
Zij verkoopt dingen die andere mensen maken door in haar winkeltje Cinderella's stories. Ze laat er ook workshops doorgaan.
Hier kan je meer informatie vinden.
Ik maakte zelf labeltjes om mijn spulletjes te personaliseren.
En het patroontje voor het make-up tasje maakte ik zelf. Nu ben ik benieuwd of er iemand iets van zal kopen.

4 opmerkingen:

  1. oh, die vosjes!!! Wat ben jij creatief zeg.
    Deze probeer ik te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het is wel een prutswerkje. Maar het kan er ook wel mee door als labeltje vind ik. Ik zette het vosje ook al in mijn banner bovenaan mijn blog. :-)

      Verwijderen
  2. Amai de vosjes zijn echt heel goed gevonden! Allee de flock-labeltjes ;-) echt leuk!
    Er kruipt ook werk in, dat is te zien.
    Succes met verkoop van je naaisels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Het is een prutswerkje. De vosjes maakte ik uit flex folie. Dat werkt iets fijner. En gelukkig snijdt mijn machine de figuurtjes want zo klein kan ik het niet met de hand...

      Verwijderen