woensdag 18 maart 2015

Beertje met ole - ole met beertjes

Die mooie ole die al lang op mijn verlanglijstje stond.
Maar ik keek op tegen het plakken van het pdf patroon en het leek ook wel vrij ingewikkeld voor een naai - leek die zichzelf leerde naaien...
Maar ik plakte alles aan elkaar, liet het nog een paar weekjes aan de kant liggen en tekende dan de patroondelen over.
Dat ging al vlotter dan verwacht!
Een bestemming voor dat lichte, zomerse tricotje dat ik net kocht.
Het in elkaar zetten begon op het naaicafeetje gisteren ( Met veel gevloek! Het was mijn dagje niet...) en vandaag werkte ik het over de middag verder af.
Dat ging al wat vlotter.
En wat ben ik blij met de beertjes ole voor mijn beertje!

Gele tricot met beertjes: kiwifabrics
patroon: ole van zonen 09

14 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt! Er zitten nog wat beginnersfoutjes in. Maar dat neem ik mee voor wanneer ik er nog eens een maak.

      Verwijderen
    2. Die foutjes zijn niet te zien :) Ik ga snel ook aan mijn eerste Ole beginnen. Spannend!

      Verwijderen
    3. Het zijn details. Veel succes! De eerste is wat zoeken. Maar een tweede zal veel vlotter gaan!

      Verwijderen
  2. heel mooi! Zal die ook eens op mijn lijstje zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Het is een leuke pasvorm en zeer goed uitgelegd. Ik ben fan ;-)

      Verwijderen
  3. Zo'n schoontje!! En zo'n schattig manneke :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het is echt een lieve sloeber ons Filemonstertje. En dat straalt hij ook uit! ;-)

      Verwijderen
  4. Een knappe Olé

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen