woensdag 18 februari 2015

Woef!

Ik kocht een zacht kussentje bij colruyt. 
Winst=blinde rits, zachte voorkant voor een truitje en een kussentje samen voor 5 euro.

Toen ik het kussen in de winkelkar legde begreep mijn man er niets van. Dat kussen komt zeker niet in onze zetel! Was zijn reactie. :-) Gisteren was zijn verwondering groot bij het zien van het truitje. De meeste naai vrienden kennen de vele kussenslooptruitjes al. De man nog niet... :-)

Mijn puppy met zijn puppytrui. Gemaakt gisteren tijdens een bijeenkomst van ons naaigroepje.

Patroon: aangepaste Mr. Bear sweater uit OTTOBRE winter 2013 die ik al eerder gebruikte. De schouderstukjes keek ik af van de leather sweater.
Voor wie graag weet hoe je dat doet plaats ik binnenkort een bericht met een stappenplan.


9 opmerkingen:

  1. mooi geworden! Ben benieuwd naar je stappenplan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi geworden! Ben benieuwd naar je stappenplan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Bedankt! Het was een test. Binnenkort ga ik eens kijken voor de grotere slopen voor grote broer. Er waren nog leeuwen, beren en luipaarden geloof ik. :-)

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. De kleinste hier heeft van zichzelf al een hoog cute-gehalte. Maar die bezorgde puppyblik past eigenlijk meer bij Nand. ;-)

      Verwijderen
  5. Heel leuk! Die kussenslopen had ik nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Er zijn er ook nog andere. Ik denk dat ik er nog wel een paar ga halen. :-)

      Verwijderen