woensdag 4 februari 2015

Topje met een leeuwenrest

Ik kocht bij Ella&Basiel wat stofjes in de solden. Er zat ook een coupon bij van een mooi leeuwenstofje.
Ik zag er meteen een topje in.
Voor de rest gebruikte ik mosterd gele punta di roma die ik kocht bij Liesellove.
Ik gebruikte een gratis patroon van een blousje met aangeknipte mouwtjes.
Je moet een beetje naar beneden scrollen en rechts zie je 'the natty top sewing pattern'. 
Normaal hoort die gemaakt te worden uit een soepeler stofje.
En daarom maakte ik hem niet te groot.
Want deze stofjes 'vallen' niet echt maar 'staan' eerder.
Ik ben wel tevreden met het resultaat.
Ik hou vooral van de kleurtjes en het simpele patroon dat op geen tijd in elkaar steekt.

4 opmerkingen:

  1. Hij zit mooi, heerlijke kleuren combi inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik wou er eerst iets voor de jongens mee maken. Maar het is dan toch iets voor mezelf geworden. :-)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Bedankt! Jij maakt anders zelf wel hele mooie dingen! Ik heb al met pretoogjes en vol verwondering naar al die leuke stofjes, zakjes en kleren gekeken op je blog.

      Verwijderen