vrijdag 13 februari 2015

Hemdjes

Een heleboel stoffen die de kast uit moeten zodat ik ze kan vervangen door nieuwe. Metertjes of zelfs minder... Ideaal voor de gingerbread hemdjes uit het boek 'homemade mini couture'.
Het hemdje met de caravans maakte ik vorige zomer. Ik was zo fier dat ik het patroon had laten doorlopen. Zelfs in het borstzakje! :-)
De andere zijn de voorbije dagen gemaakt voor komende zomer.
Voorlopig kunnen ze al gedragen worden met een truitje erover.


Bij de vlaggetjes ging het wat mis. Ik sneed per ongeluk een stuk uit het voorpand. Zette er dan een reep paspel tussen en draaide dan ook weer per ongeluk een stuk om. De stof was op dus moest het maar zo. En ik vind het eigenlijk nog wel leuk. :-)

Filemon zijn juf Lien gaat weg en de dus maakte ik snel een klein cadeautje met de restjes van de stof.


En dan nam ik mijn boze indiaan en gekke clown mee naar huis.
En dan nu klaar om te genieten van de vakantie!




4 opmerkingen:

  1. Leuke hemdjes voor je clown en je niet zo vrolijk indiaantje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Het was vrijdag en dan is de kleinste altijd moe en wil dat ik hem draag. Nu liet ik hem even los en dat was tegen zijn zin. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben jij een gingerbreadmachine zeg!!!
    Super... zoveel. Jouw stoere kerel wordt nogal verwend. Hij wordt de ster van 't school .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik werk halve dagen dit schooljaar. En soms profiteer ik ervan om dan achter de machine te kruipen. Ideaal een huis zonder pottekijkers. :-) Ik geniet daar echt van !(Mijn huishouden blijft dan wel even liggen) Zo zal je zien dat ik tijdens vakanties veel minder maak...

      Verwijderen