vrijdag 20 februari 2015

Filemon de vos

Tijdens zijn middagslaapje hielp grote broer mij met het maken van Filemons vossentrui. En zo zijn mijn jongens klaar voor de carnavalsstoet in ons dorp!
(Deze maakte ik vandaag voor Nand)
Op die manier vinden ook steeds meer stofjes die al lang in de kast liggen een bestemming. (Maar goed ook want er kwamen er net wat nieuwe terug binnen... ;-)
Grote broer heeft een dinotrui en de kleinste een vossentrui.
Zijn lievelingsknuffel, het thema van zijn geboortekaartje en geschenkjes en de kleur van het haar van zijn meter Joke. ;-)
Ik presenteer je mijn schattige Filemon de vos!

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt! Het was een uitdaging. Maar gelukkig van de eerste keer gelukt.

      Verwijderen
  2. Leuk, schattig die oren en staart, die zouden ze hier ook wel willen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo lang het nog kan... Voor je het weet vinden ze dat allemaal belachelijk. :-)

      Verwijderen
  3. Deze is ook tof! ik onthou hem voor een volgende keer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zie ik als een compliment. Ik maakte ook nog maskers. Maar die blogpost is nog in de maak. :-)

      Verwijderen