vrijdag 20 februari 2015

Dinotrui

Gisteren vroeg Nand mij om een 'verkleed kostuum' te maken van een dinosaurus.
En nu zag ik toevallig onlangs een leuke dinotrui die gemaakt was uit de kaptrui van 'stof voor durf het zelvers'. Hier Kan je haar leuke versie bewonderen.
Ik pinde ook al een tijdje geleden een leuke versie van with love by eva. Zij legt je van naaldje tot draadje uit hoe je een leuke dinotrui maakt.
Een kostuum en een trui in een keer. Dat leek mij te doen. Want die trui die maak ik in een wip en het patroon ligt al geknipt klaar. Ik had nog groene sweaterstof en fleece. Enkel nog wat stekels toevoegen en ik heb een leuke dinotrui.
Nu heb ik gisteren zitten vloeken op de overlock omdat mijn draad steeds kapte. Toen ik hem weer in orde had was het al wat te laat geworden om te stikken.
Dus deze ochtend zette ik hem in elkaar met twee supporters op de zijlijn.
Toen ging de bel. De postbode met een doos waarin oa. dinotricot zit. Gisteren besteld!! Wat een service bij Jul & Beau!
Ideaal om de kap te voeren, mouw- en boordbanden toe te voegen.
Nu moet ik van Nand voor zijn broer een vossentrui maken...
Jullie horen nog van me.. . :-)
En dan nu de foto's. Graaaauw!!! 

4 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens naaien op bestelling! Heel mooi en stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Terwijl de kleinste zijn middagslaapje doet maakte ik voor hem een vossentrui. Nu wachten we ongeduldig tot hij wakker wordt! :-)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Bedankt. Dat lijkt me vanzelfsprekend die link. Ik zou dat ook appreciëren. ;-)

      Verwijderen