vrijdag 23 januari 2015

sweater voor een jarige vriendin

Ik gebruikte het Mechelen patroon. Een gratis patroon waarmee ik al deze en deze maakte. 
Maar maakte het uit één deel.  Met een versmald voor en achterpand en extra zijnaden. Zo kon ik een katoentje combineren met tricot. Het stofje lag al een tijdje in mijn kast. Ik was er meteen weg van. Maar durfde er niets mee te maken. En nu is het dus een cadeautje voor mijn liefste en gekste vriendinnetje die net 30 is geworden. Hopelijk is ze er blij mee en staat het haar goed! :-)


katoen: Bungalow Joel Dewberry webshop bellelien
rode tricot: stoffenspektakel

4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Het zal haar vast goed staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en prachtig stofje ! Die angst om te knippen heb ik ook wel vaker ;-) . Leuk hoe dat patroontje terugkomt in de mouwboord !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik hou van details. Maar ook van eenvoud.

      Verwijderen