donderdag 29 januari 2015

Fotoshoot jas

Nog wat foto's met meer licht.
Hoe de jas tot stand kwam kan je lezen in mijn vorige post.
Ik voegde ook een labeltje toe. Omdat ik het fluo accent van het lintje in de kap nog ergens wou laten terugkomen. Ik maakte het labeltje zelf met een stukje biais waarop ik een minuscuul vosje met MM te zien is (MaMarijke).
Dit sneed ik met mijn silhouette cameo. En ik was toch wel blij verrast dat die een labeltje zo klein en fijn toch zo mooi kan snijden. Ik ben toch nog steeds helemaal blij met die fantastische machine! :-)

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je blogpost! Ik kom ook een viertal cm tekort aan het rugpand en ik ga er ook een stukje aanzetten. Misschien toch een fout in het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat je hier terecht bent gekomen. Ik moet hier dringend nog eens werk van maken. IK zie net in een reactie dat er ergens 4 cm bij moet. Misschien zit daar de fout. Maar het is nu al even geleden. Ik zou het eens moeten nakijken.

      Verwijderen