maandag 26 januari 2015

Een vroeg verjaardagscadeau

Opnieuw een variatie op de Mechelen sweater. Meer informatie en het gratis patroon vind je hier, hier of hier.
Op vraag van de zus die graag een retro truitje wou.
Ik kocht eens op een facebookgroep een lap vintage badstof. En verwerkte deze met een vintage stuk ribtricot uit dezelfde groep.
Stofjes die echt vintage zijn in een nieuw jasje. Of dit geval truitje ;-)
Nu hopen dat hij past en dat ze hem mooi vindt. Dan kan ze hem op haar verjaardag al aan.

6 opmerkingen:

  1. oh, dit zou ik ONMIDDELLIJK aantrekken!!!!
    Zo mooi... I love retro :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Wat een compliment! Je moet er voor zijn. Maar ik vind het retro ook heel leuk. :-)

      Verwijderen
  2. Oooooh, helemaal mijn ding!. Gelijk mijn oranje retro-bloemen-kleedje. Moest het voor de zussen te groot zijn, met nog een lap hier en daar ertussen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht al dat dit iets voor jou was Mireille. :-) Ik geloof wel dat het zal passen anders zet ik er wel een nieuw stuk tussen. Maar ze zal niet te lang mogen wachten want ik vind hem zelf wel leuk. ;-)

      Verwijderen