vrijdag 9 januari 2015

Cadeautjes crèche klaar en afgeleverd

Ik begon er al een tijdje geleden aan. En besloot er tijdens de vakantie aan verder te werken. Maar in de drukte tussen de feestdagen door vond ik de tijd er niet voor.



Ik had al bijna alle zakjes klaar. Maar aan de afwerking moest ik dus gisteren nog beginnen...
Met flockfolie maakt ik wolkjes met zijn naam in. 



Net als op zijn nieuwe boekentas.
(De andere bleek te klein)



En vandaag tijdens mijn vrije uur thuis vulde ik de zakjes met een droprolletje en een kaartje.



Toen ik nog eens natelde had ik er nog eentje tekort ... Tien minuten voor ik moest vertrekken! Typisch mij...
vijf minuten voor ophaaltijd sprong ik in de wagen. Haalde net op tijd mijn twee varkentjes van school en stapte richting crèche. Te vroeg voor de receptie maar geen zin om nog eerst naar huis te rijden met twee vermoeide kindjes.
Filemon riep NEE! En wou niet mee binnen gaan!!! Chaos chaos!!! Maar Nand holde rond om iedereen van een cadeautje te voorzien. 



Na het ontcijferen van de boodschap, een paar keer opnieuw vertellen hoe hij het doet op school... met een mokkende peuter op de arm begaven we ons richting de auto die vrij ver stond aangezien ik nogal laat was en alle andere plaatsen al bezet waren. Nu was de enige auto in de verte die van mij en na het vaszetten van een spartellende peuter en een ratelende kleuter konden we eindelijk naar huis! Oef!
Nog een paar detailsfoto's...




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen