woensdag 31 december 2014

De 10 van 2014



Ik las gisteren pas dat ilskepilske mij uitdaagde om 2014 in 10 foto's te omschrijven. Wat een opdracht! En weinig tijd!
Iedereen die mij kent weet dat ik kan meegaan met een Chinese toerist op gebied van foto's maken!
Een reden waarom ik zelf niet tussen deze foto's sta. Eerst wel tussen de selectie en toen in het kiezen van de 10 foto's verdween ik... Ik sta al genoeg op dit blog. Neem gerust een kijkje!

Ik heb er dus heel wat uitgelaten. 
Met vriendinnen op weekend aan zee, trouw en vrijgezellenfeesten, en heel wat familiemomenten zoals verjaardagen, ...
En blijkbaar heb ik vooral de kindjes overgelaten. 
Die blijven wel het belangrijkste natuurlijk! 

foto1

We brachten een bezoek aan legoland in Duitsland. We verbleven er in een heel fijn kasteelhotel dat spiksplinternieuw was! En eigenlijk hadden we er buiten de lange autorit allemaal heel veel plezier!


Foto2  

Familie. Daar kan je altijd op rekenen. Je kan heel boos zijn op je zussen, broer of ouders maar ik zal nooit iemand zo graag zien als hen! 

Een mooie foto van de kleinkinderen. Er ontbreekt wel eentje. Maar die maak ik straks wel goed. :-)



Foto3 en 4

Mijn 2 leukste naaisels voor de kinderen volgens mij. We naaiden er dit jaar lustig op los. En de naaisels worden eindelijk draagbaar! :-)




Foto5

Ook niet leuke momenten haalden de top 10. Mijn oma overleed dit jaar en dat kruipt niet in de koude kleren... Een hele sterke vrouw die oma van me! En gemist door haar vele kinderen, klein- en achterkleinkinderen!!!



Foto6

Afscheid van de crèche. Wat zal ik hen missen! Ze zorgden heel goed voor mijn jongens!!! Nogmaals dank daarvoor! *snif snif



Foto7

Mijn man. Mijn trots, mijn dierbaarste familielid, belangrijke schakel in ons gezin! En net als met de zussen, broer of ouders bots ik soms. (van wie zouden die kinderen van ons dat koppig zijn toch hebben?) Maar ik zou zeker nooit zonder hem kunnen! En hij weet het ;-)



Foto8
Sneeuw! Eindelijk!!! Al van vorig jaar loopt Nand te zeuren dat het eens moet sneeuwen. En dan na een warme week zakken de temperaturen onder 0 en krijgen we toch wel onverwachts sneeuw!



foto9
Hij ontbrak nog daarnet. En mijn metekindje mogen we in geen geval vergeten!!! Onze knappe Cis met zijn mama. (mijn knappe zus! ;-) )



Foto10

Wij wensen jullie allen een fantastisch 2015!



4 opmerkingen: