vrijdag 14 november 2014

Spiderman trui met kap

Na het succes van de leeuwentrui van Filemon dit keer een spiderman trui voor grote broer Nand.
Hij mocht kiezen uit een selectie van afbeeldingen op mijn pinterstpagina.
Zoals ik al vreesde koos hij de spiderman en niet de mooie hertenkop die mama graag wou...
Ik gebruikte opnieuw het patroon van het Bear shirt met lange mouwen.
Maar aangezien het een patroon voor een shirt is vallen de mouwen wat smalletjes uit.
Dat zou ik een volgende keer aanpassen.
Ik zette er ook terug schouderstukjes aan en dit keer ook een kap.
Met de silhouette cameo sneed ik het spidermanhoofd uit.
Maar de prent was wat te groot voor mijn flockrest.
Dus plakte ik er een stukje aan dat jammer genoeg tijdens het strijken verschoven is...
Maar desondanks de foutjes wel blij mer resultaat!


Patroon: Bear shirt uit ottobre winter 2013
Sweaterstof: stoffenspektakel
Punta di roma als kapvoering: liesellove
Boordstof voor de schouderstukken en boorden: ligt al een tijdje in mijn kast en geen idee meer waar ik het gekocht heb.












4 opmerkingen: