woensdag 12 november 2014

Leeuwentrui voor Filemon

Het was tijd voor een nieuw projectje. Ik ging in de kasten van de jongens snuffelen om te kijken wie nood had aan iets nieuws. Niet dat ze niet genoeg kleren hebben natuurlijk... Maar bij kinderen gaat het zo snel en soms lijkt het of ineens niets meer past.
Ik heb een halve dag lopen twijfelen.  
Welk stofje, welk patroon... 
Dan heb ik wat leuke kleertjes zitten googelen. 
Om uiteindelijk uit een ottobre winter van vorig jaar de 'Bear' shirt met lange mouwen te maken. Maar mits het patroon wat aan te passen omdat ik die leuke sweaters met schouderstukjes (waar je tegenwoordig niet naast kan kijken) zo mooi vind. 
Zo heeft de kleinste weer een handgemaakte trui uit sweaterstof en boordband met een leeuwenhoofd in flockfolie. 
Deze sneed ik uit met de silhouette cameo. Een geweldig fijn machientje! :-) 
Het was een testversie en ik ben geweldig blij met het resultaat!
Nu nog wachten tot morgen om te zien hoe het hem zal staan...


Sweaterstof: webshop daaidieka
Boordband: geen idee meer waar ik die kocht.
Flockfolie van een groepsaankoop bij een facebookgroep.

 

Met model!






2 opmerkingen:

  1. Wow dat is pas een mooi leeuwengezicht! Ik maakte er vorige week ook een maar deze is veel mooier. Ik kwam de link naar deze oudere post tegen in je bericht van vandaag. Tekende je hem zelf voor je hem traceerde met de cameo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Bovenaan mijn blog staat er een pagina met een link naar mijn pinterest pagina. Bij cameo ideetjes staat dat leeuwenhoofd en nog een paar dierenhoofdjes. Ik traceerde deze afbeelding met de cameo.

      Verwijderen