donderdag 27 november 2014

Boekentassen

Filemon gaat in januari naar school. En wil nu ook al soms een boekentasje mee wannneer we 's ochtends vertrekken.
In de colruyt hing er een afgeprijsde kleuterboekentas voor 2euro. Omdat er een vlekje op zat.
Ik besloot er iets op te flocken. Een eigen ontwerpje van een superheld. Maar
Ik was niet zeker of flockfolie er op zou blijven zitten en de tas niet zou gaan smelten van de warmte van mijn strijkijzer.
Maar het bleef goed zitten! Een leuk tasje voor iets meer dan 2 euro. (Met de flockfolie bijgerekend)
Grote broer zijn tas was wat versleten en ik had nog een gekregen rugzakje. Praktisch maar niet echt speels voor een kleuter van vier... Ik had ook nog die leuke wolf dat zijn eerste tasje had moeten worden. Maar te klein bleek.
Een combinatie van deze twee zijn nu de nieuwe tas van Nand.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen