donderdag 16 oktober 2014

popsicle babyjurkjes

 Ik heb zelf geen meisjes. En persoonlijk vind dat helemaal geen ramp.
Maar op naaigebied is het natuurlijk wel leuk om eens iets voor een meisje te kunnen maken.
Geboortes zijn daar een ideale gelegenheid voor.
Toen een vriendin mij vroeg om iets te maken met een stofje dat bij het geboortekaartje van haar dochtertje hoorde. Dan had ik daar meteen zin in.
En ik was heel blij met het resultaat!
Ik gebruikte in plaats van paspel een lint uit de oude doos.
Nu moet ze mij wel nog steeds een foto sturen waar ze het aan heeft. Want ik ben heel benieuwd!





Ik maakte er nog een slabbetje bij en ook eentje voor de grote zus. 



Ik maakte nog eentje voor de geboorte van deze knappe meid. Maar dat was jammer genoeg toen ik het gaf al aan de krappe kant. Dus niet echt op de groei...




patroon: popsicle jurkje uit 'homemade minicouture'
stof: katoen veritas en aangekocht door vriendin.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen