dinsdag 21 oktober 2014

kabouter Louise

Ik kreeg de vraag van een vroegere klasgenoot uit de hogeschool of ik een kabouterpakje voor haar dochter kon maken. Ze heeft vrijdag op school een kabouterfeestje.
In feite is het niet echt een pakje.
Maar een schort en een muts.
Dit weekend bakte ik er ondanks het alleen thuis zijn niks van. Maar deze namiddag na de opkuis vloog ik erin.
Ik nam een schort van Nand, tekende deze over, zette er een zakje op vooraan en blauw en rode sierbandjes als hals- en rugsluiting.
Met flockfolie zette ik er haar naam op en vond toevallig de perfecte kabouterapplicaties!
Voor de muts tekende ik een kerstmuts van Nand over. Maar zette er een band van boordstof aan zodat haar hoofdje er zeker in zal passen.


 

Nand paste de muts  al eens voor de zekerheid.  :-)


Met applicaties en de naam erbij is het helemaal af!





 Wat een schattige kabouter!


En ze staat er goed mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten